Komanda | Pavyzdys | Paaiškinimas | Rezultatas |
Priekin | pr 100 | Vėžliukas paeina priekin nurodytą žingsnelių skaičių | |
Atgal | at 100 | Vėžliukas paeina atgal nurodytą žingsnelių skaičių | |
Bet kokia reikšmė | pr bet.koks 15 | Pateikia atsitiktinę reikšmę priklausomai nuo komandos, su kuria buvo panaudota | |
Pasisukimas dešinėn, kairėn | dš 90 arba kr 90 | Vėžliukas pasisuka dešinėn arba kairėn nurodytu kampu | |
Eisim | es | Vėžliukas judės nepiešdamas | |
Komandų kartojimas | kartok 4 [pr 70 kr 90] | Nurodoma, kiek kartų ir ką kartoti | |
Pieštuko spalva |
psp! "raudona | Pieštuko spalva pakeičiama komandoje nurodyta spalva | |
Pieštuko.storis | ps! 7 | Nurodoma, kokio storio liniją brėš vėžliukas | |
Spalvinimas | spalvink | Nuspalvinama uždara sritis | |
Komanda trept |
trept | Vėžliukas palieka antspaudą, savo nuotrauką. | |
Komanda valyk |
valyk | Išvalomas vėžliuko laukas nekeičiant jo vietos ir krypties | |
Viso vėžliuko lauko valymas |
vvl | Išvalomas vėžliuko laukas, vėžliukas grįžta į pradinį tašką |